Nadawanie tagów klientom pozwala na oznaczenie kontrahentów według Twoich własnych kryteriów. Czy i w jaki sposób je wykorzystasz, zależy od Ciebie - a można dzięki nim wyciągnąć wiele ciekawych informacji, statystyk, parametrów! 📈
Przyjrzyjmy się więc w jaki sposób tagować kontrahentów oraz jakie są w tym zakresie dobre praktyki.
Jak dodać tag do kontrahenta?
W oknie edycji kontrahenta, klikamy trzy kropki w tabeli "Dane Podstawowe". Pola do edycji danych, stają się wówczas edytowalne.
Na samym dole znajduje się pole do wpisywania tagów. Jeśli używasz danego tagu po raz pierwszy, wpisz jego nazwę. Jeśli już kiedyś użyłeś tagu, możesz go wybrać z rozwijanej listy. Pokaże się ona, kiedy klikniesz lewym przyciskiem myszy w pole tekstowe tagów.
UWAGA!
Wpisując tagi, zwróć uwagę na pisownię, szczególnie polskich znaków. Tag "pompa ciepŁa" i "pompa ciepLa" to dwie różne wartości!