Będąc już w środku oferty, przechodzimy do Kroku 1. Zacznij od podstaw, a następnie w menu z lewej strony jesteśmy w sekcji: ''Strona tytułowa''.
Co tutaj widzimy?
- Pierwsze dwa kontenerki to logo firmy oraz zdjęcie okładki oferty. Jeśli dodałeś je wcześniej w profilu firmowym, zostaną one automatycznie zaczytane do oferty. By dodać/zmienić logo i zdjęcie, możesz przeciągnąć plik przytrzymując lewym przyciskiem myszy jego ikonę i upuszczając go do kontenerka (funkcja drag&drop). Alternatywnie, możesz skorzystać z przycisku "dodaj plik", a następnie wybrać konkretny plik, który chcesz zaczytać do oferty. 
- Poniżej znajduje się opis oferty. To tutaj, patrząc od góry, uzupełniamy: - Nagłówek 
- Tytuł oferty 
- Notkę wprowadzającą do oferty: własnymi słowami możemy zebrać uwagę klienta i zaprosić do zapoznania z ofertą. 
 
- Po prawej stronie możemy dodać także "Logo kluczowych marek", czyli logotypy producentów o jakie się opieramy tworząc ofertę. 


