Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOfertowanieWprowadzenie
Strona opisowa - z czego się składa i jak ją dodać do oferty
Strona opisowa - z czego się składa i jak ją dodać do oferty

Forma rozliczenia, udzielona gwarancja, sposób kalkulacji czy klauzula RODO - to wszystko dodasz do strony opisowej.

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad 2 lata temu

Będąc w środku oferty, korzystając z menu podręcznego z lewej strony przejdź na stronę "opis do oferty".

Co jesteśmy w stanie tutaj uzupełnić?

  • Dane oferty, a w nim data sporządzenia i ważności oferty (opcjonalnie). Oprócz tego imię i nazwisko oraz dane kontaktowe opiekuna klienta.

  • Dane kontrahenta zaczytywane z funkcji "Kontrahenci"

  • Opis do oferty, składający się z tytułu i tekstu. Warto wykorzystać to miejsce by scharakteryzować ofertę i przekazać klientowi dodatkowe informacje

  • Adnotacja końcowa, np. klauzulę RODO

Kolejne 4 kontenerki to pola do wyboru. Wśród nich są:

  • proponowana forma rozliczenia, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • sposób wykonania kalkulacji, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • udzielona gwarancja, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • listę pozostałych załączników do oferty.

Sam więc widzisz, że to informacje łatwe do uzupełnienia, ale bardzo ważne w kontekście całej oferty! 📝

Pamiętaj, że żeby cała ta strona była widoczna w ofercie, w konfiguratorze elementów wydruku zaznacz wprowadzenie oraz opis do oferty ❗


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?