Przejdź do głównej zawartości

Strona opisowa - z czego się składa i jak ją dodać do oferty

Forma rozliczenia, udzielona gwarancja czy sposób wykonania kalkulacji - to wszystko dodasz do strony opisowej.

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Będąc w środku oferty, przechodzimy do Kroku 1. ''Zacznij od podstaw'', a następnie w menu z lewej strony wybieramy "szczegóły oferty".

Co jesteśmy w stanie tutaj uzupełnić?

  • Dane oferty, a w nim data sporządzenia i ważności oferty (opcjonalnie). Oprócz tego imię i nazwisko oraz dane kontaktowe opiekuna klienta.

  • Dane kontrahenta zaczytywane z funkcji "Kontrahenci"

  • proponowana forma rozliczenia, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • sposób wykonania kalkulacji, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • udzielona gwarancja, albo na całe zadanie albo osobne na usługę, materiały i urządzenia. Możesz wybrać jedną z gotowych propozycji, lub wpisać swoją

  • listę pozostałych załączników do oferty.

Sam więc widzisz, że to informacje łatwe do uzupełnienia, ale bardzo ważne w kontekście całej oferty! 📝

Pamiętaj, że żeby cała ta strona była widoczna w ofercie, w konfiguratorze elementów wydruku zaznacz:

  1. W środkowej kolumnie: Wprowadzenie

  2. W prawej kolumnie: Dane oferty


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?