Przejdź do głównej zawartości

Jak dodać stanowiska do mojego konta?

Od niedawna do aplikacji można dodać pracowników. Zobaczmy jak nadać pracownikom uprawnienia!

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad 2 lata temu

Na początek, garść informacji

  • Aktualnie można dodać 2 stanowiska, nie są one dodatkowo płatne

  • Można im nadać uprawnienia dotyczące każdej z funkcji

  • Decydując się na nadanie uprawnień w jednej funkcji, uprawnienia dotyczą wszystkich elementów (czyli nie można dać uprawnień np. tylko do złożonych ofert, czy tylko do konkretnych folderów w kartotekach)

Jak dodać pracownika?

  1. Na początek należy kliknąć w ludzika, w prawym dolnym rogu, a potem przejść do "Użytkowników"


2. Następnie należy kliknąć w przycisk "Nowy użytkownik"

3. Otworzy się okno, w którym należy uzupełnić dane pracownika oraz przypisać mu odpowiednie uprawnienia. W zależności od funkcji, możliwe uprawnienia mogą się nieco różnić, ale głównie jest to:

  • dodawanie

  • usuwanie

  • edycja

Tak jak na screenshocie poniżej - można je ze sobą dowolnie mieszać i modyfikować.


4. Po uzupełnieniu danych i uprawnień, wystarczy kliknąć przycisk "Zapisz" i gotowe! Pracownik jest już dodany, a na swojego maila dostał maila potwierdzającego wraz z danymi do logowania.

Jeśli masz jakieś pytania w związku ze stanowiskami - porozmawiajmy!

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?