Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeUstawienia aplikacji
Jak dodać stanowiska do mojego konta?
Jak dodać stanowiska do mojego konta?

Od niedawna do aplikacji można dodać pracowników. Zobaczmy jak nadać pracownikom uprawnienia!

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad rok temu

Na początek, garść informacji

  • Aktualnie można dodać 2 stanowiska, nie są one dodatkowo płatne

  • Można im nadać uprawnienia dotyczące każdej z funkcji

  • Decydując się na nadanie uprawnień w jednej funkcji, uprawnienia dotyczą wszystkich elementów (czyli nie można dać uprawnień np. tylko do złożonych ofert, czy tylko do konkretnych folderów w kartotekach)

Jak dodać pracownika?

  1. Na początek należy kliknąć w ludzika, w prawym dolnym rogu, a potem przejść do "Użytkowników"


2. Następnie należy kliknąć w przycisk "Nowy użytkownik"

3. Otworzy się okno, w którym należy uzupełnić dane pracownika oraz przypisać mu odpowiednie uprawnienia. W zależności od funkcji, możliwe uprawnienia mogą się nieco różnić, ale głównie jest to:

  • dodawanie

  • usuwanie

  • edycja

Tak jak na screenshocie poniżej - można je ze sobą dowolnie mieszać i modyfikować.


4. Po uzupełnieniu danych i uprawnień, wystarczy kliknąć przycisk "Zapisz" i gotowe! Pracownik jest już dodany, a na swojego maila dostał maila potwierdzającego wraz z danymi do logowania.

Jeśli masz jakieś pytania w związku ze stanowiskami - porozmawiajmy!

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?