Przejdź do głównej zawartości
W jaki sposób zorganizować swoje Kartoteki?

Kartoteki, foldery, pozycje - to może wydawać się nieco zagmatwane, więc zobaczmy jak to działa!

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Poznaj funkcjonalność "Kartoteki RMS" ❗

W aplikacji SCCOT stworzyliśmy kartoteki Robocizny, Materiałów i Sprzętu - to Twoje własne bazy danych, które ułatwiają i usprawniają ofertowanie. Jednak żeby dobrze spełniały one swoją rolę, warto je uzupełnić w przemyślanej strukturze 🧠


Wewnątrz naszej bazy kartotek po lewej stronie w menu podręcznym widzimy nasze drzewko folderów. Sprawdź jak stworzyć foldery w Kartotekach RMS!

Wewnątrz każdego folderu możemy dodać następny folder lub już konkretną pozycję. Dzięki temu możemy tworzyć nasze drzewko według własnych potrzeb, a tworząc różne poziomy organizacji naszej bazy ułatwiamy i przyspieszamy sobie pracę podczas późniejszego ofertowania.

Kartoteki RMS dają Ci pełną dowolność w organizacji, a do wykorzystania masz nieskończoną ilość folderów i pozycji. W efekcie, od Ciebie zależy, czy Twoja kartoteka będzie wyglądać tak:

Czy tak:

Jest różnica w organizacji i czytelności, prawda? 😁

Drugi zrzut ekranu przedstawia nasze dobre praktyki jeśli chodzi o organizację kartotek Materiałów. Główny folder to rodzaj materiału, następne foldery to poszczególne typy/funkcje o drugorzędnym znaczeniu, a ostatnie foldery to już marki materiału. W folderach marek tworzymy zaś poszczególne pozycje.

Pamiętaj, że to Ty będziesz korzystać z bazy danych, więc warto wypełnić ją według własnych potrzeb 👌

UWAGA!

Na ten moment nie można przenosić folderów i pozycji między sobą! To znaczy, jeśli stworzysz folder "Powietrze-Woda" w folderze "Kotły gazowe", to niestety nie przeniesiesz go do innego folderu np. "pompy ciepła" 🚫

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?