Po wejściu w zakładkę "Moje Oferty", są one domyślnie podzielone na 4 kolumny, w zależności od etapu, na jakim się znajdują. Taki widok nazywamy "tablicą kanban".
Widzimy, że składa się ona ze wspomnianych 4 kolumn:
👉 "Do sporządzenia" - zbieramy tutaj oferty, których jeszcze nie zaczęliśmy sporządzać, ale jednocześnie nie chcemy stracić ich z oczu
👉 "W opracowaniu" to te kosztorysy, nad którymi aktualnie pracujemy
👉 "Do sprawdzenia" zbierają oferty przygotowane przez pracowników, które chcesz sprawdzić przed wysłaniem do klienta
👉 "Złożone" to oferty wysłane do klienta - czekamy na, oby pozytywną, odpowiedź!
Zobaczmy teraz jakie informacje o ofercie widzimy już na pierwszy rzut oka na tablicę. Są to:
🟡 numer oferty
🟡 imię i nazwisko klienta (w przypadku firmy - jej nazwa)
🟡 nazwa oferty
🟡 termin sporządzenia i ważności oferty
🟡 opiekun klienta (jeśli go przyporządkowaliśmy)
🟡 tagi (jeśli je nadaliśmy)
Żeby przenieść ofertę między etapami, wystarczy przytrzymać ją lewym przyciskiem myszy i przeciągnąć do odpowiedniego miejsca.
Oprócz tablicy kanban, przygotowaliśmy także alternatywny widok ofert w formie tradycyjnej tabeli.
W tym widoku widzisz podstawowe dane takie jak nazwa zlecenia, klient, miejscowość, daty sporządzenia i ważności oraz status oferty.
Ważne!
To tutaj znajdziesz też oferty zakończone/zarchiwizowane/przerwane, które nie są wyświetlane na tablicy kanban!