Pulpit firmowy to jeden panel zbierający wszystkie najważniejsze informacje w aplikacji SCCOT. Wystarczy jeden rzut oka, by zorientować się co i jak :) Składa się on z kilku modułów. Przejdziemy przez każdy element po kolei, ale najpierw zobaczmy jak zapełniony danymi pulpit prezentuje się w całości 👇
Na początek - moje projekty!
Widzimy tutaj następujące dane:
liczba projektów na danych etapach (w tym przypadku kolejno: 1,2,1,2)
dane liczbowe tych projektów, które znamy z tablicy kanban: na zielono wartość zlecenia, na czerwono koszty zlecenia, na fioletowo zysk na czysto
W prawym, górnym rogu przycisk do tworzenia nowego projektu
A na dole przejście do wszystkich projektów, zebranych na trablicy kanban
Moje oferty
Wykres kołowy, który pokazuje nam jaka część ofert jest na jakim etapie - czy więcej musimy aktualnie przygotować, czy raczej czekamy na odpowiedź klienta? Oprócz tego standardowo przycisk do stworzenia nowej oferty oraz przejście do wszystkich aktualnych ofert.
Notatki projektów
Tutaj zbieramy notatki do projektów w kolejności chronologicznej - najnowsze na początku, by niczego nie przegapić!
Cashflow
Bardzo ciekawa zakładka do nadzorowania płynności finansowej w firmie! Widzimy tutaj jaką część (i jaką ilość) pieniędzy już otrzymaliśmy za zlecenia na danym etapie - na niebiesko. Na żółto zaś część pieniędzy którą możemy jeszcze ściągnąć od klienta, np. w formie zaliczki. W prawym, górnym rogu widzimy ile pieniędzy możemy się łącznie spodziewać 💲
Kontrahenci
Wyświetlają nam się tutaj dane najnowszych kontrahentów. Konkretnie są to:
nazwa skrócona kontrahenta
mail - jest to link, po kliknięciu w niego możemy wysłać maila bezpośrednio do klienta
przycisk do stworzenia nowego kontrahenta, w prawym górnym rogu
link do listy wszystkich kontrahentów
Centrum pomocy
Bardzo ważna zakładka, z pomocnymi linkami, takimi jak:
kanał na YouTube, a na nim kurs ofertowania, nowości w aplikacji i krótkie filmy instruktażowe TechTip SCCOT 🎬
Centrum pomocy Akademia SCCOT, na którym się właśnie znajdujemy 😁
Stronę główną naszej aplikacji
Grupę użytkowników na Facebooku, do której serdecznie zapraszamy
kontakt mailowy, na adres [email protected]
Skoro już mowa o pomocy, w screen powyżej wkradł się dymek LiveChatu. Warto pamiętać, że to najszybsza forma komunikacji z naszym zespołem - niezależnie od pory dnia (lub nocy) ;)