Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeOgólne
Jak działa pulpit firmy?
Jak działa pulpit firmy?

Pulpit firmowy to pierwsza rzecz, jaką widzisz po zalogowaniu do aplikacji SCCOT - sprawdźmy jak ją wykorzystać!

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Pulpit firmowy to jeden panel zbierający wszystkie najważniejsze informacje w aplikacji SCCOT. Wystarczy jeden rzut oka, by zorientować się co i jak :) Składa się on z kilku modułów. Przejdziemy przez każdy element po kolei, ale najpierw zobaczmy jak zapełniony danymi pulpit prezentuje się w całości 👇

Na początek - moje projekty!

Widzimy tutaj następujące dane:

  • liczba projektów na danych etapach (w tym przypadku kolejno: 1,2,1,2)

  • dane liczbowe tych projektów, które znamy z tablicy kanban: na zielono wartość zlecenia, na czerwono koszty zlecenia, na fioletowo zysk na czysto

  • W prawym, górnym rogu przycisk do tworzenia nowego projektu

  • A na dole przejście do wszystkich projektów, zebranych na trablicy kanban

Moje oferty

Wykres kołowy, który pokazuje nam jaka część ofert jest na jakim etapie - czy więcej musimy aktualnie przygotować, czy raczej czekamy na odpowiedź klienta? Oprócz tego standardowo przycisk do stworzenia nowej oferty oraz przejście do wszystkich aktualnych ofert.

Notatki projektów

Tutaj zbieramy notatki do projektów w kolejności chronologicznej - najnowsze na początku, by niczego nie przegapić!

Cashflow

Bardzo ciekawa zakładka do nadzorowania płynności finansowej w firmie! Widzimy tutaj jaką część (i jaką ilość) pieniędzy już otrzymaliśmy za zlecenia na danym etapie - na niebiesko. Na żółto zaś część pieniędzy którą możemy jeszcze ściągnąć od klienta, np. w formie zaliczki. W prawym, górnym rogu widzimy ile pieniędzy możemy się łącznie spodziewać 💲

Kontrahenci

Wyświetlają nam się tutaj dane najnowszych kontrahentów. Konkretnie są to:

  • nazwa skrócona kontrahenta

  • mail - jest to link, po kliknięciu w niego możemy wysłać maila bezpośrednio do klienta

  • przycisk do stworzenia nowego kontrahenta, w prawym górnym rogu

  • link do listy wszystkich kontrahentów

Centrum pomocy

Bardzo ważna zakładka, z pomocnymi linkami, takimi jak:

Skoro już mowa o pomocy, w screen powyżej wkradł się dymek LiveChatu. Warto pamiętać, że to najszybsza forma komunikacji z naszym zespołem - niezależnie od pory dnia (lub nocy) ;)

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?