Wszystkie kolekcje
Ofertowanie
Wprowadzenie
Jak przypisać opiekuna do oferty?
Jak przypisać opiekuna do oferty?

Jak sprawić, by każdy użytkownik widział swoje oferty?

Bartek avatar
Napisane przez Bartek
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Do każdej oferty możemy przypisać opiekuna klienta - może to być zarówno Twój pracownik, któremu utworzyłeś konto w SCCOT, a może być to osoba z zewnątrz. Dziś przyjrzymy się tej pierwszej sytuacji, czyli jak przyporządkować oferty do użytkownika i jak sprawić, by ten nie widział ofert innych użytkowników.

Na początek - odpowiednie uprawnienia

Po utworzeniu użytkownika systemowego, trzeba odpowiednio edytować jego uprawnienia. Żeby to zrobić, należy:

  1. W prawym górnym rogu kliknąć w ikonkę ludzika, a następnie przejść do "Użytkowników".


  2. Z listy użytkowników wybierz tego, któremu chcesz nadać uprawnienia i za pomocą trzech kropek z prawej strony "Edytuj" jego uprawnienia.

  3. Skupmy się na uprawnieniach w obrębie ofert. Możesz dać użytkownikowi możliwość tworzenia, edytowania i usuwania ofert, a także ograniczyć jego widoczność tylko do tych, których to on jest opiekunem oraz tych ofert, które sam utworzył. Żeby to włączyć, zaznacz opcję "Ograniczenie do własnych".

  4. Jeśli jeden z Twoich pracowników utworzy ofertę i przypisz ją do drugiego użytkownika, to będzie się ona wyświetlać im obojgu. Pierwszemu jako twórcy, a drugiemu jako opiekunowi oferty.

Przyporządkowanie użytkownika jako opiekuna oferty

  1. Po utworzeniu oferty należy w prawym, górnym rogu zmienić zakładkę na "Szczegóły".

  2. Skupmy się teraz na kontenerku "Dodatkowe informacje do oferty", po prawej stronie ekranu. Kliknij w trzy kropki, by edytować dane - wyświetli Ci się wówczas okno, w którym zdecydujesz czy opiekunem oferty będzie ktoś z użytkowników SCCOT, czy też inna osoba.

  3. Jeśli opiekunem ma być pracownik z kontem w SCCOT, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję powyżej, a następnie wpisać przynajmniej 1 literę (np. jego imienia czy nazwiska). Następnie należy go wybrać z rozwijanej listy, a dane zaczytają się automatycznie.

  4. Zmiany zapisują się automatycznie, zatem nie musisz niczego zapisywać ręcznie. Twój użytkownik ma już dostęp do oferty i może ją zobaczyć, a także edytować.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?