Do każdej oferty możemy przypisać opiekuna klienta - może to być zarówno Twój pracownik, któremu utworzyłeś konto w SCCOT, a może być to osoba z zewnątrz. Dziś przyjrzymy się tej pierwszej sytuacji, czyli jak przyporządkować oferty do użytkownika i jak sprawić, by ten nie widział ofert innych użytkowników.
Na początek - odpowiednie uprawnienia
Po utworzeniu użytkownika systemowego, trzeba odpowiednio edytować jego uprawnienia. Żeby to zrobić, należy:
W prawym górnym rogu kliknąć w ikonkę ludzika, a następnie przejść do "Użytkowników".
Z listy użytkowników wybierz tego, któremu chcesz nadać uprawnienia i za pomocą trzech kropek z prawej strony "Edytuj" jego uprawnienia.
Skupmy się na uprawnieniach w obrębie ofert. Możesz dać użytkownikowi możliwość tworzenia, edytowania i usuwania ofert, a także ograniczyć jego widoczność tylko do tych, których to on jest opiekunem oraz tych ofert, które sam utworzył. Żeby to włączyć, zaznacz opcję "Ograniczenie do własnych".
Jeśli jeden z Twoich pracowników utworzy ofertę i przypisz ją do drugiego użytkownika, to będzie się ona wyświetlać im obojgu. Pierwszemu jako twórcy, a drugiemu jako opiekunowi oferty.
Przyporządkowanie użytkownika jako opiekuna oferty
Po utworzeniu oferty należy w prawym, górnym rogu zmienić zakładkę na "Szczegóły".
Skupmy się teraz na kontenerku "Dodatkowe informacje do oferty", po prawej stronie ekranu. Kliknij w trzy kropki, by edytować dane - wyświetli Ci się wówczas okno, w którym zdecydujesz czy opiekunem oferty będzie ktoś z użytkowników SCCOT, czy też inna osoba.
Jeśli opiekunem ma być pracownik z kontem w SCCOT, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję powyżej, a następnie wpisać przynajmniej 1 literę (np. jego imienia czy nazwiska). Następnie należy go wybrać z rozwijanej listy, a dane zaczytają się automatycznie.
Zmiany zapisują się automatycznie, zatem nie musisz niczego zapisywać ręcznie. Twój użytkownik ma już dostęp do oferty i może ją zobaczyć, a także edytować.